Blog pro ženy s dětmi i bez nich, ale i pro muže

Pevná prsa během několika týdnů

26. března 2006 v 16:32
Pevná prsa během několika týdnů
Prsa a ženy, to bude asi věčný problém. Ta s velkými je chce mít o kousek menší, ta s malými zase větší. Všechny ženy do jedné však touží po tom, aby měly prsa pevná, žádné »věšáky«.

Milé dámy! Na velikosti přece nezáleží, važme si toho, co nám příroda nadělila a věnujme se raději poetičtějším věcem. Ať už jsme dostaly do vínku poprsí jakýchkoli rozměrů, měly bychom alespoň dohlédnout na to, aby bylo pevné. Snad jedině na tom by mohlo záležet. Na rozdíl od velikosti, tohle můžeme ovlivnit. Pokud se ovšem nevydáte na plastiku. Jak kuličky z počitadla Třikrát týdně proveďte následující cviky a do měsíce a do dne budete mít ňadra jako dvě kuličky z počítadla: Rovně se zdvihejte Připravte si činky dvoukilovky (poslouží vám ale třeba i dvoulitrové plastové láhve s vodou). Lehněte si na podlahu, nohy pokrčte, chodidla na zemi. Ruce natáhněte za hlavu tak, abyste se lokty šimrala na uších. Pomalu činky zvedejte k hrudníku. Pak se vraťte do výchozí polohy. Opakujte desetkrát ve dvou sériích. Rozpažujte podle úhloměru Vyzbrojte se kilovým závažím. Položte se na zem a ruce ohněte tak, abyste se činkami dotkla ramen. Pomalu zvedejte závaží nahoru, až budou paže v pravém úhlu s tělem. Dlaně směřují k sobě, jako když tleskáte. Pak rozpažujte, dokud v hrudi neucítíte napětí (ruce byste měla mít rovnoběžně s rameny, činky směřují přímo nahoru). Tenhle cvik si střihněte desetkrát ve dvou sériích. Pohazujte si s míčem Výchozí poloha zůstává stejná jako u cvičení, které už jste podnikala a snad ve zdraví přežila. Zásadní změna nastává ve vybavení. Potřebujete asi dvoukilový medicinbal, seženete ho ve sportovních potřebách. Držte míč oběma rukama těsně nad hrudníkem. Zvedněte ho tak, abyste měla paže rovné a aby směřovaly kolmo na podlahu. Balon vyhoďte asi patnáct centimetrů vysoko. Až ho chytíte, vraťte ruce do původní polohy a cvik devatenáctkrát zopakujte. Veďte přímý tah Zpříma se postavte a do každé ruky popadněte kilové závaží. Paže držte u těla a zvolna je ohýbejte nahoru, dokud se činkami nedotknete ramen. Dávejte si pozor na to, aby dlaně při pohybu směřovaly přímo ke stropu. Pak ruce natáhněte před sebe, aby byly rovnoběžně s podlahou, a znova je pokrčte. Dejte si dvě série po deseti cvicích. S chutí do toho, půl je hotovo. A za ty peníze, co jste si našetřila na plastickou operaci, se vypravte s kamarádkou k moři. Pevná prsa už máte, tak proč je těm klukům jižanským neukázat… Pečujete o svá prsa pravidelně? Jakými cviky je zpevňujete?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama